Dirigent

Ons koor wordt per oktober 2022 gedirigeerd door Marinus van Slooten.

Marinus van Slooten werd geboren op Urk en groeide op in een muzikale familie. Hij is getrouwd en heeft 2 kinderen.

Later volgde hij zanglessen bij zangpedagoog André Post. Heeft bij diverse koren gezongen.

In de loop van de tijd heeft Marinus van Slooten aan diverse Cd’s zijn medewerking verleend als bariton en word regelmatig gevraagd als invaldirigent.

Marinus is dirigent geweest bij Mannenkoor Rehoboth te Klaaswaal, jongerenkoor Sola Gratia te H.I. Ambacht en Chr. Jongerenkoor Con Amore te Nieuwe-Tonge en Chr. Gem koor Laudando te Westzaan.

Tot voor kort was hij ook dirigent van Chr. gemengd koor 'Met hart en stem' te Berkenwoude. En nu dus het Christelijk Gemengd Rehobothkoor te Sommelsdijk. Dit dirigeert hij met veel enthousiasme, gedrevenheid en passie.

Hier mocht hij in 2023 ook zijn jubileum van 25 jaar dirigent vieren. Dat viel tegelijkertijd met 15 jaar Rehobothkoor.